Storno podmínky

Vážení účastníci našich kurzů,

rozumíme tomu, že život někdy přináší nepředvídatelné události. Nicméně na počtu přihlášených účastníků často závisí rozhodnutí, zda se kurz bude, či nebude konat a také náklady s akcí spojené. Pokud se nakonec účastníci nedostaví v původně plánovaném počtu, přesto platíme lektora i nájem prostor, stejně jako administrativní pracovníky, kteří kurz organizačně zajišťují. Proto jsme byli nuceni (neradi, ale přesto) stanovit storno podmínky pro rušení přihlášek ze strany účastníků - a samozřejmě i z naší strany.

Věříme, že je přijmete s pochopením.


V případě zrušení účasti 21 a více dní před konáním kurzu vracíme 100 % kurzovného.

V případě zrušení účasti 21 - 11 dní před konáním kurzu vracíme 50 % kurzovného. 

V případě zrušení účasti 10 a méně dní před konáním kurzu vracíme 0 % kurzovného. 


Rozhodující je den zaslání emailu o zrušení účasti.

Administrativní poplatek za storno kurzu ze strany účastníka činí 150 Kč. O tuto částku bude vždy poníženo vrácené kurzovné (nebo jeho poměrná část).

Dojde-li ke zrušení kurzu z naší strany (nemoc lektora nebo jiné vážné důvody):
a) účastník může navštívit kurz v náhradním termínu, nebo

b) účastnický poplatek bude v plné výši vrácen bankovním převodem na účet, z kterého byl seminář uhrazen, nebo

c) poplatek je možné využít na jiný volný kurz dle dohody s účastníkem.